Op springen

Ik word gek van die strijd
Tussen hart en lust
Tussen respectvol en egoistisch
Tussen controle en passie.

Ik kan me bijna niet meer inhouden
Mijn hart en lijf staan op springen
Bijna, zo bijna wint mijn lust,
Mijn hart,
Mijn hele hartstocht.

Hartstocht zo sterk dat ratio er niet toe doet
En het pijn doen van anderen onvermijdelijk blijkt
en al is gebeurd.
De klok tikt en tikt
Mijn hart bonkt en bonkt

Categories: poems | Leave a comment

Post navigation

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

